Biuletyn Informacji Publicznej

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemieniu

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Referent ds świadczeń wychowawczych

Jednostka ogłaszająca
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemieniu Stawowa 1b 21-220 Siemień
Data ogłoszenia
2016-06-01
Termin składania dokumentów
2016-06-14
Wymagane wykształcenie

-  wyższe,
-  dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
-  posiadanie obywatelstwa polskiego,
-  korzystanie z pełni praw publicznych,
-  posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
-  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-  nieposzlakowana opinia,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania związane ze stanowiskiem:

-  doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- znajomość przepisów prawa z zakresu stanowiska m.in. : ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie danych osobowych,
-  umiejętność interpretacji i zastosowania w praktyce obowiązujących przepisów prawa,
-  umiejętność jasnego i rzeczowego przekazywania informacji,
-  umiejętność pracy w zespole,
-  zdolności analityczne i umiejętność stosowania przepisów,
-  odpowiedzialność i dobra organizacja

- mile widziane doświadczenie na ww. stanowisku.

Zakres obowiązków
  1. Przyjmowanie i weryfikacja wniosków o przyznanie świadczenia wychowawczego składanego w formie papierowej.
  2. Przyjmowanie i weryfikacja wniosków o przyznanie świadczenia wychowawczego składanego za pomocą systemu teleinformatycznego.
  3. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o przyznanie świadczeń wychowawczych.
  4. Współpraca z urzędami administracji publicznej za pomocą m.in. systemów teleinformatycznych, w zakresie koordynacji realizacji świadczeń wychowawczych.
  5.  Samodzielne pozyskiwanie lub weryfikacja od organów podatkowych, emerytalno-rentowych oraz  rejestrów publicznych drogą elektroniczną lub pisemną, informacji niezbędnych do prowadzenia postępowania administracyjnego dotyczącego przyznawania świadczeń wychowawczych.
  6. Prowadzenie ewidencji wniosków, które wpłyną w formie papierowej oraz wprowadzanie danych do systemu elektronicznego.
  7. Udzielanie stosownych informacji dla osób ubiegających się o przyznanie świadczeń wychowawczych, o trybie postępowania i uprawnieniach tych osób.
  8. Przygotowywanie projektów pism, informacji, zaświadczeń i decyzji administracyjnych z zakresu świadczeń wychowawczych.
  9. Realizowanie czynności techniczno-biurowych z zakresu obiegu dokumentów.
  10. Prowadzenie, zabezpieczanie i archiwizowanie (w wersji papierowej i elektronicznej) dokumentacji świadczeniobiorców. Przygotowywanie zapotrzebowania na środki finansowe przeznaczone na wypłaty świadczeń oraz sporządzanie listy wypłat w/w świadczeń.
  11. Sporządzanie analiz i sprawozdawczości z realizacji w/w świadczeń.
  12. Prowadzenie postępowań w sprawach nienależnie pobranych świadczeń.
  13. Współpraca z pracownikami realizującymi świadczenia rodzinne, fundusz alimentacyjny, pracownikami socjalnymi i pracownikami księgowości MOPS.
  14. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika, zgodnie z obowiązującym prawem i odpowiadających rodzajowi wykonywanej pracy.
Wymagane dokumenty

-   kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-   życiorys (CV),
-   list motywacyjny,
-   kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń z ukończonych kursów, szkoleń, w przypadku ich posiadania,
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów (w tym zaświadczeń z Powiatowego Urzędu Pracy o odbyciu stażu za jego pośrednictwem) albo oryginał zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu z uwzględnieniem ewentualnych urlopów bezpłatnych – potwierdzających doświadczenie zawodowe, 
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, o nieposzlakowanej opinii, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (druk oświadczenia stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze),
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku, na które jest prowadzony nabór (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na wstępne badania lekarskie do wskazanego lekarza medycyny pracy),
-   oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz.1202 z późn. zm.).

Kserokopie składanych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez składającego dokumenty kandydata.

Warunki pracy

praca biurowa,
- podstawowy system czasu pracy : 8 godzin na dobę w godz. 730-1530 i przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy w jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym,
- miejsce pracy :  Gminny  Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemieniu, ul. Stawowa1b, 21-220 Siemień,
-  narzędzia pracy : komputer (praca przy monitorze ekranowym  około 4 godz. dziennie)  i urządzenia biurowe,
- wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202, z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemieniu,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Siemieniu w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wynosi mniej niż 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 14 czerwca 2016 r. do godz. 1400;

1) bezpośrednio w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Siemieniu ul. Stawowa1b, pokój nr 1 na parterze,
2) pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemieniu, ul.Stawowa1b, 21-220 Siemień w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z podanym adresem zwrotnym kandydata    i dopiskiem: „Konkurs na stanowisko - referent do spraw świadczeń wychowawczych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Siemieniu".

Uwagi

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późn. zm.)’’, pod którą musi widnieć oryginalny podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

W przypadku przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie uważa się ofertę, która wpłynęła  do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemieniu w dniu wskazanym w ogłoszeniu. Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Oferty niekompletne, nie spełniające wymagań formalnych lub złożone po terminie zostaną odesłane kandydatom za pośrednictwem poczty. Otwarcie ofert nastąpi 15 czerwca 2016 r. o godz. 900 w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej      w Siemieniu. Osoby zakwalifikowane do dalszego postępowania konkursowego o terminie  rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowane telefonicznie. W związku z powyższym prosimy w CV podać numer telefonu do kontaktu. Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemieniu  oraz na tablicy ogłoszeń.
Z Regulaminem naboru na wolne stanowisko urzędnicze można się zapoznać w siedzibie GOPS w Siemieniu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 83- 3547158.


Wybrany kandydat
Julita Chomiuk

Uzasadnienie wyboru
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE REFERENT DO SPRAW ŚWIADCZEŃ WYCHOWAWCZYCH W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W SIEMIENIU Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemieniu informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana osoba: Pani Julita Chomiuk zamieszkała Miłków. Uzasadnienie dokonanego wyboru Wpłynęła tylko jedna oferta ,jest to oferta Pani Julity Chomiuk która spełniła wszystkie wymagania związane ze stanowiskiem, zawarte w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze – referent do spraw świadczeń wychowawczych. Pani Chomiuk posiada doświadczenie w pracy z ludźmi, co gwarantuje odpowiedzialne i solidne wykonywanie zadań oraz powierzonych obowiązków służbowych.
Julita Chomiuk

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Renata Suchodolska
Dodano do BIP dnia 01-06-2016 16:28:24